Уваход з лагінам надзейна захавае прагрэс і дасягненні ў гульні
Пра гульню
Гульня развівае слоўнікавы запас, лагічнае мысленне і навыкі дэдукцыі. Гульцу трэба будзе адгадаць слова да таго, як будзе цалкам намалявана шыбеніца. Варта выключаць малаверагодныя літары, абапірацца на частату літар у мове, ўлічваць даўжыню слова і кантэкст. Кожная няправільная спроба набліжае героя да «паразы».
Гульня ідэальна падыходзіць як для адзіночнага баўлення часу, так і для спаборніцтвы паміж сябрамі — хто зможа вытрымаць напружанне фінальнага раўнда?
Як гуляць
Як гуляць:
- На экране малююцца пустыя месцы, якія адпавядаюць колькасці літар у слове. Напрыклад, калі слова "КОТ", то малююцца тры пустых месцы: _ _ _.
- Гулец прапануе літару.
- Калі літара ёсць у слове, то яна ўпісваецца ў пустыя месцы. Напрыклад, калі гулец прапануе "Аб", то яна ўпішацца на адпаведнае месца: _ Аб _.
- Калі літары няма ў слове, то на экране дамалёўваецца сюжэт з героем, які ўцякае ад дыназаўра.
- Гулец працягвае ўводзіць літары, імкнучыся адгадаць слова да таго, як увесь сюжэт не будзе дамаляваны.
- Калі гулец адгадае слова, ён перамагае.
- Калі сюжэт з героем будзе дамаляваны-гулец прайграе.