MythicAlliance-стратэгія, якая спалучае ў сабе автобатттлер, картачную механіку, элементы булачкі і Tower Defense. Гульнявы працэс дзеліцца на дзве фазы: закупка і бой. У фазе закупкі гулец атрымлівае золата, выбірае юнітаў з крамы, стратэгічна размяшчае іх на поле і можа абнавіць краму ці заблакаваць патрэбныя карты на наступны раўнд.
У другой фазе-баі-хвалі ворагаў атакуюць з боку, а размешчаныя героі змагаюцца аўтаматычна. Калі ворагі прарвуцца, гулец губляе жыцця, прадстаўленыя ў выглядзе яблыкаў на дрэве. Мэта-вытрымаць усе 30 хваль, камбінуючы юнітаў з розных міфалогій і раскрываючы унікальныя сінэргіі паміж імі. Кожнае рашэнне ў MythicAlliance-гэта крок да перамогі ці паразы ў вялікай міфалагічнай бітве.
Праект ад студэнтаў Scream school.
Як гуляць
У пачатку кожнага раўнда вы бачыце адзінак у краме. Каб купіць юніта, перацягнуць яго на поле. Калі на полі ўжо ёсць такі ж юніт, вы можаце замерджить іх: проста перацягнуць новага юніта на ідэнтычнага. Збярыце 3 аднолькавых, каб атрымаць узмоцненую версію.
Крама абнаўляецца аўтаматычна ў пачатку раўнда. Каб абнавіць яго ўручную, націсніце кнопку з кругавой стрэлачкай-абнаўленне варта золата. Калі вы хочаце захаваць бягучы набор адзінак, націсніце кнопку замочкі: крама будзе заблакаваны, і прапановы не зменяцца ў наступным раўндзе.
Калі ваша расстаноўка гатовая, націсніце кнопку з перакрыжаванымі мячамі, каб пачаць бой. У бітве юніты змагаюцца аўтаматычна, таму ўсё вырашае ваша падрыхтоўка, падбор юнітаў і своечасовыя мерджи.