Уваход з лагінам надзейна захавае прагрэс і дасягненні ў гульні
Пра гульню
Гэтая гульня з'яўляецца адной з самых старажытных у свеце. Вытокі гульні ляжаць у глыбіні стагоддзяў і немагчыма сказаць, калі і кім яна была вынайдзена. Самыя раннія сляды гэтай гульні былі знойдзены ў Троі (3000-2500 гг. да н.э.), Пакістане (2600-1800 гг. да н.э.). Археолагі таксама знайшлі сотні старажытных дошак для гэтай гульні ў Егіпце, Арменіі, Грэцыі, Італіі, Ісландыі, Кітаі і ў іншых частках Старога Свету. Ні адна іншая гульня ў гісторыі чалавецтва не была такая папулярная.
Гульня мае вялікую колькасць варыяцый і назваў. У гэтым дадатку прадстаўлены класічны еўрапейскі варыянт гульні.
У гульні можна гуляць са штучным інтэлектам, удваіх з іншым чалавекам на адной прыладзе, або з супернікам па сетцы ў мультыплэерным рэжыме.
Як гуляць
Кожны гулец па чарзе ставіць сваю фішку на адзін з пустых колаў. Як толькі гулец змог выбудаваць тры свае фішкі ў шэраг па прамой, ён здымае з дошкі любую з фішак суперніка. Гэты шэраг з трох фішак аднаго колеру і называецца млыном.
Пасля таго, як гулец расставіў усе фішкі на гульнявым полі, ён можа пачаць хадзіць: перарухаць свае фішкі. Гульцы па чарзе перамяшчаюць свае фішкі на суседні вольны круг уздоўж лініі, ствараючы млын. Яны не могуць скакаць ці перамяшчаць свае фішкі па дыяганалі.
Як толькі ў аднаго з гульцоў застаюцца тры фішкі, ён атрымлівае перавагу. У свой наступны ход ён можа перамясціць свае фішкі на любое свабоднае кола, незалежна ад квадратаў.
Гульня лічыцца завершанай у двух выпадках:
- Калі ў аднаго з гульцоў засталося дзве фішкі. Ён лічыцца прайграўшым, бо ён ужо не можа пабудаваць млын.
- Гульня лічыцца выйгранай гульцом, калі супернік не можа зрабіць ход, бо ўсе суседнія клеткі занятыя.