У" прыгодзе Чупы " гульцы бяруць на сябе ролю чароўнага ката па імі Чупа, які згубіўся ў вялікім таямнічым свеце і адчайна хоча вярнуцца да сваіх гаспадароў.
Сюжэт:
Падчас пікніка са сваёй сям'ёй На прыродзе Чупа выявіў незвычайную матылька, якая кружыла побач з ім. Вырашыўшы рушыць услед за ёй, ён апынуўся ў іншым свеце, напоўненым дзіўнымі істотамі. Цяпер Чупа хоча толькі аднаго: вярнуцца да сваіх гаспадароў. Падчас свайго падарожжа ён сустрэне пацешных і дзіўных насельнікаў, якія будуць перашкаджаць яму на шляху да сваёй сям'і. Кожны ўзровень гульні ўяўляе сабой унікальную лакацыі са сваімі характэрнымі перашкодамі і супернікамі.
Гульнявы працэс:
У гульні рэалізавана класічная механіка платформер: гульцы могуць бегаць, скакаць, а таксама ёсць двайны скачок для пераадолення складаных участкаў лакацый. На узроўнях гульцы будуць збіраць манеты, якія ўплываюць на вынік праходжання ўзроўню. Час праходжання таксама ўплывае на вынік.
Як гуляць
На камп'ютары:
Каб прымусіць персанажа бегчы направа, Націсніце кнопку D (або стрэлку направа) на клавіятуры.
Каб прымусіць персанажа бегчы налева, націсніце кнопку A (або стрэлку налева).
Для скачка націсніце прабел, а для падвойнага скачка неабходна ў той момант, калі персанаж апынецца ў паветры, націснуць прабел яшчэ раз.
На смартфоне або планшэце:
Каб прымусіць персанажа бегчы направа, Націсніце на стрэлку направа ў ніжняй частцы экрана.
Каб персанаж пабег налева, Націсніце на стрэлку налева.
Каб скакаць, націсніце на стрэлку ўверх, а каб зрабіць двайны скачок, у той момант, калі персанаж знаходзіцца ў паветры, зноў націсніце на стрэлку ўверх.
Гулец павінен прайсці кожны ўзровень ад пачатку да канца. Пасля праходжання ўзроўню гульня ацэніць ваш прагрэс ад 0 да 3 зорак. На ацэнку ўплывае Час праходжання, а таксама акуляры, заробленыя за збор манет і скачкі па галовах супернікаў.