Уваход з лагінам надзейна захавае прагрэс і дасягненні ў гульні
Пра гульню
Высадка на месяц!
Савецкі Саюз (і іншыя краіны) працягвае касмічную праграму і адпраўляе караблі да спадарожніка Зямлі. Аўтаматыка бездакорна выконвае выхад на арбіту, тармажэнне і далейшы спуск, а на апошнім участку траекторыі менавіта вы вырашаеце, дзе і як адбудзецца сутыкненне з паверхняй.
Легендарны месяцовы касмічны апарат LK-11F94 з'яўляецца вяршыняй тэхнічнай думкі чалавецтва. Яму патрэбен дасведчаны пілот, які абярэ месца для пасадкі і дакладнымі рухамі апусціць апарат на зямлю. Космас не даруе памылак, таму паспрабуйце не зламаць месяцовы апарат.
Кожнае з палётных заданняў запатрабуе дакладнасці і канцэнтрацыі. Некаторыя місіі ўтрымліваюць дадатковыя заданні, за выкананне якіх налічваюцца дадатковыя ачкі.
Запіс.
1. Альтэрнатыўная гісторыя, у якой СССР не выйшаў з"месяцовай гонкі".
2. Рэальны план палёту прадугледжваў вяртанне дадому на тым жа караблі.
Як гуляць
Асноўная мэта-акуратна пасадзіць апарат.
Зменіце сілу цягі асноўнага рухавіка з дапамогай паўзунка (або кнопак W, S).
Задайце кірунак цягі, нахіліўшы карабель (кнопкі A, D).
Аглядайцеся, круцячы камеру (LMB-левая кнопка мышы)
Нахіліце карабель назад і павялічыць цягу, каб запаволіць зніжэнне і паменшыць гарызантальную хуткасць.
Сачыце за адлегласцю да кропкі прызямлення.
Выконвайце дадатковыя заданні, каб атрымаць больш ачкоў за прызямленне.