Уваход з лагінам надзейна захавае прагрэс і дасягненні ў гульні
Пра гульню
Палі бітваў-займальная тактычная стратэгія з пакрокавымі баямі на гексагональные карце.
Возглавьте зялёную або Чырвоную Армію і паваюйце за кантроль над стратэгічна важнымі тэрыторыямі! Кіруйце пяхотай і танкамі, Займайце кулямётныя кропкі і супрацьтанкавыя прылады, выкарыстоўвайце асаблівасці ландшафту.
АСАБЛІВАСЦІ:
* Тактычныя баі на гексагональные поле
* Два тыпу войскаў: пяхота і танкі з унікальнымі характарыстыкамі
* Сістэма мясцовасці: лясы, акопы, водныя перашкоды
* Статычнае зброю: кулямёты і супрацьтанкавыя гарматы
* Сістэма генералаў і рот з асаблівымі здольнасцямі
* Механіка кідкоў кубіка для актывацыі спецвозможностей
* Раундавая сістэма з фазамі ініцыятывы, найму камандзіраў і начных баёў
* Атмасферная ваенная стылістыка
Прадумайце кожны ход, выкарыстоўвайце хованкі, захоплівае стратэгічныя пазіцыі і перамагайце суперніка тактычным перавагай!
Як гуляць
КІРАВАННЕ:
* Націсніце на свой юніт, каб выбраць яго
* Даступныя для руху гексы падсвятляюцца чорным
* Ворагі ў радыусе атакі падсвятляюцца чырвоным
* Даступныя кулямёты / прылады падсвятляюцца сінім
* Націсніце на падсветлены гекса для ходу або атакі
* Кнопка " ▶ " справа ўнізе-завяршыць ход
МЕХАНІКА ХОДУ:
* Кожны юніт можа перамясціцца адзін раз за ход
* Пяхота атакуе 2 разы, танкі-1 раз за ход
* Перамяшчэнне і атака камбінуюцца
* Займайце кулямёты (4 стрэлу) і ПТ-прылады
МЯСЦОВАСЬЦЬ:
* Лес - 2 ачкі руху
* Акопы-1 ачко, танкі не могуць спыняцца
* Трава-1 ачко руху
* Вада-непраходная
СТРАТА:
* Першае трапленне-юніт паранены
* Другое трапленне-юніт знішчаны
РАЎНД:
1. Ініцыятыва (кідок кубіка ў пачатку гульні)
2. Наём палкоўніка (кожны раунд)
3. Актывацыя роты (артылерыя/забеспячэнне)
4. 5 дзеянняў кожнага гульца
5. Начная фаза (адпачынак або начны бой)