Уваход з лагінам надзейна захавае прагрэс і дасягненні ў гульні
Пра гульню
Сардэчна запрашаем у свет займальнай картачнай гульні"Дурань супраць штучнага інтэлекту"! Тут вам трэба будзе пазмагацца са штучным інтэлектам, які выкарыстоўвае перадавыя тэхналогіі машыннага навучання і нейронавыя сеткі для стварэння унікальных стратэгій і тактык.
У гэтай гульні вам трэба будзе праявіць сваю кемлівасць і ўменне аналізаваць сітуацыю на поле бою. Штучны інтэлект будзе адаптавацца да вашых дзеянняў, вучыцца на вашых памылках і станавіцца мацней з кожным раўндам.
Вы будзеце выкарыстоўваць усе свае навыкі і стратэгію, каб перамагчы камп'ютэрнага суперніка. Вас чакаюць займальныя гульні, дзе кожная карта мае значэнне і можа паўплываць на зыход гульні.
Штучны інтэлект пастаянна адаптуецца і вучыцца, таму кожная новая гульня будзе унікальнай і непрадказальнай. Ці зможаце вы знайсці слабыя месцы ІІ і выкарыстоўваць іх у сваіх інтарэсах?
Не выпусціце магчымасць праверыць свае навыкі і пазмагацца з самым разумным супернікам - штучным інтэлектам! Акуніцеся ў свет картачных бітваў і даведайцеся, хто сапраўдны кароль!
Як гуляць
Мэта гульні-пазбавіцца ад усіх карт. Гулец, якому гэта не ўдаецца, лічыцца "дурнем" (прайгралі). Гульню пачынае той, у каго на руках казырная карта найменшай вартасці. Падчас гульні які ўваходзіць гулец выкладвае на стол любую са сваіх карт, а падбіраючы гулец павінен альбо пабіць яе, альбо забраць. Каб пабіць карту, па-над ёй павінна быць пакладзена старэйшая карта той жа масці або козыр, калі пабітая карта не з'яўляецца казырнай. Калі пабітая карта з'яўляецца казырнай, то яе можна пабіць толькі старэйшым козырам.
У выпадку гульні ў падкіднога дурня гулец можа выкінуць адну або некалькі карт любой масці, намінал якіх супадае са значэннем любой з карт, якія ўжо ўдзельнічалі ў гэтай гульні.
Правілы гульні ў перакладнога дурня тыя ж, але гулец, які робіць падбор, можа не толькі зачыніць карты, але і (да падбору) перадаць ход суперніку картай таго ж годнасці, што і тая, з дапамогай якой быў зроблены ход.