Гісторыя пра хлопца, які пакутуе псіхічным засмучэннем. Лекі і дапамогу лекараў падтрымлівалі яго, і ўсё было добра... Пакуль хлопец не стаў сведкам забойства. Гэта нагадала яму пра трагедыю, якая адбылася ў яго жыцці 10 гадоў таму. З-за ўспамінаў хвароба абвастрылася.
Рэжымы гульні:
- Сюжэтны.
- Уцёкі.
- Бабуля.
У сюжэтным рэжыме ваша задача-прайсці ўсё, што ёсць. Па шляху вы павінны шукаць таблеткі, каб хвароба не забіла галоўнага героя. У рэжымах "Уцёкі" і "бабуля" ваша галоўная задача - вырвацца з лап монстраў. У некаторых рэжымах ёсць аб'екты, якія падымаюць узровень шуму да нябёсаў. Будзьце асцярожныя, небяспека бліжэй, чым можа здацца.
Як гуляць
Як гэта працуе:
На экране гульца адлюстроўваюцца тры паказчыкі: 1) Здароўе, 2) Узровень шуму, 3) бяспечная зона.
Няма неабходнасці згадваць шкалу здароўя, усе выдатна ведаюць, для чаго яна прызначана. Шкала шуму паказвае, наколькі гучнымі з'яўляюцца вашы дзеянні. Калі ўзровень досыць высокі, ён стане чырвоным, і ў гэтым выпадку вам варта дачакацца гасцей, якія патрулююць тэрыторыю. Бяспечная зона паказвае, схаваныя ці вы ад няпрошаных гасцей. Калі ён загарыцца зялёным, значыць, вы ў бяспецы, але калі не, то вас могуць заўважыць. Ліхтарык не варта ўключаць у бяспечных месцах, інакш вас будуць бачыць.
Кіраванне:
[W / A / S / D] - хадзіць.
[F] - ліхтарык.
[Левая кнопка мышы] - узаемадзеянне.
[P] - гульнявое меню.
[Shift] - спрынт.